پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
کارگاه نحوه شناسایی دارایی نامشهود

کارگاه نحوه شناسایی دارایی نامشهود

- 1402/12/16

کارگاه نحوه شناسایی و ثبت هزینه‌های توسعه به عنوان دارایی نامشهود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، صبح امروز کارگاه نحوه شناسایی و ثبت هزینه‌های توسعه به عنوان دارایی نامشهود در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری خراسان با حضور مدیران و نمایندگان شرکت‌های عضو این سازمان برگزار شد.

نیکا خواجه پور در خصوص برگزاری این رویداد گفت: کارگاه شناسایی و ثبت هزینه‌های توسعه به عنوان دارایی نامشهود یکی از برنامه‌های مهم پایان سال در مجموعه معاونت پشتیبانی فناوری می‌باشد که از این رو با استقبال گسترده شرکت‌ها، کارگزاران و مدیران پارک علم و فناوری خراسان این رویداد برگزار شد.

وی افزود: کارگاه شناسایی و ثبت هزینه‌های توسعه به عنوان دارایی نامشهود چهارشنبه، شانزده اسفندماه از ساعت 8 تا 11:30 دقیقه برگزار شد و با جدیدترین الگوهای روز این سرفصل معرفی شد.

در ادامه این نشست عبدالمجید مرشدی، مدیرکل دفتر تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ضمن اشاره بر اهمیت برگزاری سلسله نشست‌های ترویج نظام جدید ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود گفت: معاونت علمی ریاست جمهوری به خصوص دفتر تامین مالی و سرمایه گذاری در تمامی فرآیندی که شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری و خلاق در ضمینه شناسایی هزینه‌های توسعه به عنوان دارایی نامشهود دارن آماده خدمت رسانی است.

سخنرانان دیگر این نشست آقایان امیرحسین یزدی، سینا حسین‌زاده و علی رحمانی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

دانلود پیوست خبر نیکا خواجه پور نیکا خواجه پور سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی